Hoe verwijder ik een reactie op youtube?

Ik heb een filmpje op youtube gezet, en daar heeft iemand (ik ken haar) een heel erg(e) lullige opmerking bij gezet. Ik heb al een paar keer op verwijderen gedrukt en haar geprobeert te blokeren. Ze probeert me nu ook via allerlei manieren op een negatieve manier te benaden. Dit levert mij heel veel stres op. Ik heb ook al facebook en hyves account enzo ervoor gezorgd dat alleen vrienden het kunnen bekijken en bij dat filmpje inmiddels ook. Alleen blijft die reactie staan, ook al heb ik het al de hele tijd proberen te verwijderen en niemand kan meer reacties plaatsen bij dat filmpje...... Hoe kan ik ervoor zorgen dat die reactie defenitief verwijderd word en dat andere mensen wel gewoon kunnen reageren. (vrienden en dergelijk)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4K

Het beste antwoord

Als je die reactie er echt niet meer afkrijgt, kun je de video gewoon verwijderen en er daarna opnieuw opzetten onder de voorwaarde dat 'ie niet voor iedereen toegankelijk is.
Het nadeel is alleen wel dat dan ook de url verandert, zodat je die opnieuw kenbaar moet maken aan je vrienden die hem wel mogen zien. Maar... die reactie is verdwenen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank u wel :-) dat heb ik net idd gedaan.

Andere antwoorden (2)

Zet je muis op die reactie, naast beantwoorden staat een pijltje. Klik daarop en daar staat verwijderen ;)
(ik ben er 95% zeker van)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je iets upload naar YouTube of iets dergelijks moet je er ook tegen kunnen dat sommige mensen niet zo positief reageren. Echt blokkeren kun je (waarschijnlijk) niet. Probeer eens het pijltje rechts van de reactie. Wil je het zeker weten dan moet je, voordat je iets plaats, de voorwaarden lezen. Zeker die van Facebook, want alles wat jij op Facebook plaats wordt dan automatisch eigendom van Facebook. Ook als je je account inmiddels hebt gestopt. Bijvoorbeeld jij plaatst een goedverkopende foto op Facebook dan krijg je geen cent. Facebook wel. Met andere woorden: Welkom in de grote mensen wereld!