Waarom mag ik videos langer dan 15 minuten uploaden naar YouTube?

Ik mag het, maar ik ben geen Partner. Waarom mag ik het en normale mensen niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik begrijp dat als je nooit copyright beschermd materiaal uplaodt, dat Youtube je beloont met het weghalen van de 15 minuten-grens.
escape
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als beloning voor goed gedrag. Als je niet te veel aantekeningen bij je account hebt, verruimen ze je limiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige mensen hebben wel de mogelijkheid om langere video's te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik mag het ook, omdat ik geen rotzooi upload, maar waardevolle video's. waarschijnlijk is dit zodat de youtube servers niet vol komen met rotzooi, en zodat niet iedereen ff een accound aanmaakt en een film illegaal upload.