Is er ook een Programma/Site waarmee je een Site kan maken waarbij er geen reclame onderin staat of iets anders???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Neem een goede hosting met FTP toegang,en ad-free. Er zijn enkele gratis hosters die dit bieden, of anders is betaalde hosting ook een optie. Deze is altijd ad-free....

Dan resten er twee mogelijkheden: Gebruik een programma zoals: Kompozer. Hier kan je net als in Word d.m.v. klikken en slepen een site in elkaar bouwen.

De tweede mogelijkheid is als je echt gedetailleerd een site wilt bouwen d.m.v. intypen van codes. Leer in dat geval dan HTML, en CSS. (zie w3schools.org) en bouw een site. Als je daar goede kennis in hebt opgedaan (duurt wel een maandje minimaal als je veel ervoor inzet en motiveert) kan je ook PHP-leren, daarmee kan je dynamiek aan je site toevoegen zoals formulier afhandeling, ideaal voor contactformulieren, gastenboeken, forums etc....

Tussentijds kan je ook JavaScript leren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, zoals www.123websote.nl. Maar dan krijg je wel dit: www.123website.nl/jouwnaam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens naar de aanbieding op webreus.nl. Rond 17 euro per jaar en je krijgt er nog een heuse nl naam bij ook! Inclusief installatron, een menu met veel webdesignprogramma's, klaar voor de start!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik hoef geen hosting gewoon een prog. en of site
Kijk eens op sites.google.com en/of wordpress.com. Ik denk dat je zonder te betalen nooit helemaal geen reclame kunt krijgen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een bedrijfssite waar ondertussen al honderd uur lang aan geknutseld is. de link: http://thijmengames.nl.ae/
Ik gebruik google sites. Dit is voor beginners, maar ook voor experts. je hebt alleen een e-mail nodig. maak nie uit welke, want je kan met alle emails bij google inloggen.
ga da naar google.com en klik bovenmidden op meer, en dan op "sites"
dan opent een overzicht me je sites.
er is ook een button met "nieuwe site".
Kijk verder de onderstaande video: