Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil graag veel foto's sturen naar een e-mail van iemand, maar via hotmail kan ik er maar een paar anders overschrijf je het MB Limit ofzo... ?

weet iemand waarmee ik veel foto's tegelijk kan sturen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
10.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ik kan niet spreken voor de ontvanger, maar persoonlijk heb ik liever dat als iemand me veel foto's wil laten zien dat hij ze NIET mailt, maar ze upload op een online fotoalbum als bijvoorbeeld Picasa of MijnAlbum.nl.

Mocht je ze perse toch willen sturen, dan kun je ze allemaal in een zip-bestand stoppen en vervolgens via een yousend-it achtige site versturen. De ontvanger krijgt dan een link waar hij het zip-bestand kan downloaden.

(Op http://www.yousendit.com kun je het 14 dagen gratis uitproberen, er zijn echter meerdere sites waarmee je grote bestanden kunt versturen, zoals bijvoorbeeld: http://www.mijnbestand.nl/ )
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer www.wetransfer.com eens!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou ze in een online fotoalbum zetten. Deze optie is er ook bij hotmail. Je kan dan bij uploaden foto's kiezen voor de optie foto's in een album zetten. Als je daarop klikt maak je een online album via hotmail, die alleen jij en de ontvanger kunnen zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allemaal uitstekende suggesties!!
Ik kan evt www.mediafire.com nog aanbevelen. Een gratis online drive. Upload je bestanden en klik op share (delen). Vul emailadres van de gewenste ontvanger in en deze persoon krijgt direct een uitnodiging met een linkje naar de bestanden.
Erg eenvoudig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding