hoe verwiijder ik berichten uit facebook?

Ik heb via een reunie een programma op facebook. Ik vind dit wel leuk. Maar het worden nu te veel berichten en ik wil een groot aantal verwijderen (niet alles). Hoe doe ik dat, er staat als ik bericht aanklik geen delete.,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als het een toepassing is zou hij links in beeld moeten staan in het rijtje met toepassingen. Als je hier met je muis overheen gaat komt er aan de rechterkant een grijs kruisje te staan waar je op kan klikken.

Als er berichten op je prikbord staan, en je gaat er met je muis overheen komt er rechtsboven een kruisje te staan. Als je hierop klikt kan je de optie aangeven om alles van dezelfde afzender te verwijderen van (en zelfs niet meer te laten zien op) je prikbord.

Als het geen toepassing maar een evenement is, moet je naar het evenement gaan en daar vervolgens (onder de titel) klikken op 'aanwezig' om daar vervolgens aan te vinken dat je er niet bent. Ik weet niet zeker of dit helpt om het aantal berichten tegen te gaan, maar proberen kan natuurlijk altijd!