http://www.nskorting.nl/?gclid=CNfLo9ew2aoCFUNO3godtwso9A is deze site betrouwbaar?

ik heb heel weinig geld momenteel maar moet wel echt daar zien te komen, is dit betrouwbaar? ervaring iemand?

als er nog sites met acties zijn voor de trein hoor ik het graag;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik vermoed dat de mensen achter deze site actiekaartjes opkopen bij Kruidvat etc. en deze vervolgens opnieuw aanbieden tegen een hogere prijs. Opvallend is de huidige actie, die erg lijkt op de recente AH-kaartenaktie. (dagkaart voor 14 Euro met exact dezelfde reisperiode).

Toegevoegd na 3 minuten:
De AH-actie loopt nog steeds (t/m 21 aug), dus doe snel je voordeel...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

eehhh ja ik heb laatst het foldertje van de anwb gekregen en daar stond ook een actie in voor de trein. Ook dagjes/weekendjes uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken de site niet, kom wel deze actie-site tegen:
http://www.uitmetkorting.nl/ns/korting-ns/

Weet niet of je ver moet maar je kunt ook op het station iemand vragen of je mee mag reizen als diegene een kortingskaart heeft. Dan kun je een kaartje kopen met 40% korting (ook voor 9 uur in de maand augustus). Dat is mij ook wel eens gevraagd (gewoon op het perron of zelfs gewoon in de trein) en geen probleem. De trein zit vol met mensen die een ns-kaart hebben. Misschien een tip?