Kun je adobe flash player downloaden op een chromebook?

Om foxsports te zien op internet, heb je voor een goeie snelheid wel flash player nodig. Kan ik deze downloaden op een chromebook? Of is dat überhaupt niet nodig?
Ik ben misschien van plan om een chromebook aan te schaffen, dus vandaar.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet
4.2K

Antwoorden (2)

de browser chrome heeft flash al geinstalleerd. meestal hoef je alleen flash te installeren voor andere browsers omdat die geen flash automatisch hebben. maar dat hoef jij niet. want jij kan geen andere programma's dan nemen op een chromebook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als het goed is wel. ik neem aan dat het een gewone website is? en dat je er video's op kan bekijken waar je flashplayer voor nodig hebt? want dan moet het gewoon lukken. chrome heeft altijd de laatste versie van flashplayer geinstalleerd.
chromebooks hebben flash ingebouwd.
flashplayer in chrome kan je controleren door op de link in de bron te klikken!

Toegevoegd na 1 minuut:
een goed alternatief is natuurlijk windows 7, dan weet je zeker dat je hem hebt geïnstalleerd!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar Windows 7 kan niet op een Chromebook.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En waarom zou je Windows 7 nemen in plaats van Windows 8.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat windows 7 niet op een chromebook kan weet ik!
zelf gebruik ik windows 7 & 8, flash is ook al in windows 8 ingebouwd.
toch heb ik gevoel dat flash niet heel goed werkt onder win8!