Kan ik nog YouTube Partner worden?

Ik heb in het verre begin van filmpjes maken ooit een video met muziek geupload. Deze heb ik verwijderd maar kan ik nu nogsteeds partner worden? Of is het al te laat?

Toegevoegd na 2 uur:
Mijn kanaal is AUDI80ROBLOX en heb veel views, subscribers enzovoort, maar mijn vraag was eigenlijk: Kan ik nou nogsteeds YouTube partner worden omdat ik ooit een video met een liedje van iemand anders heb geupload.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

om partner te worden moet je op een reguliere basis, dus een keer in de week bijvoorbeeld met een filmpje komen die ook elke keer door een vaste groep bekeken wordt en je subscriber basis groter wordt.

met 1 filmpje kom je er dus niet.

Toegevoegd na 9 uur:
Als jij een een vaste basis nieuwe content aanbiedt die NIET de copyright wet overschrijdt, heb je een kans om partner te worden. Video's die verwijderd worden hebben hier niks meer mee te maken.

Alleen het volgende, ik weet niet of het onderhand veranderd is, maar het was tot voorheen niet mogelijk om als Nederlander Youtube partner te worden, of je moest via hele omwegen gaan werken zoals een buitenlandse rekening en dergelijke.

Misschien is het handig om op de site van youtube eens de voorwaarden te lezen wat je moet doen om partner te worden, voor zover ik wist is het in ons land niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet dan sowieso 1000 kijkers hebben en een goed filmpje kunnen tonen aan youtube.