Als je gedownloade films liedjes en foto's gebruik op dropbox word je dan eraf gegooit?

Ik ben van plan om een dropbox account te maken om die bestanden erop te gooien is dit tegen de regels?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Inderdaad mag het niet als je de map deelt (dan ben je namelijk een verspreider van illigale content, anders alleen downloader). Daarbij is Dropbox (het free account) beperkt tot 2 GB, dus een blueray film of DVD-iso kun je wel vergeten. Lees ook eens de Terms op de site van Dropbox:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sommige films die minder dan 2gb zijn vind ik er al behoorlijk goed uitzien dus dat is niet zorg ik kan trouwens ook gewoon meerdere gratis accounts aanmaken en dan gewoon films in stukken delen ofzo.

Andere antwoorden (1)

Nee hoor. Maar officieel mag het niet als je die map deelt.