Wat betekend Import?

Ik was op bol.com een serie aan het bekijken of ik die wou bestellen maar er staat Import voor. Wat betekend dit?

Toegevoegd na 3 minuten:
En hoelang duurt het ongeveer voordat het in huis is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij bol.com staat er een levertijd bij.

Antwoorden (3)

dat het uit het buitenland komt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Import betekent invoer. Dat wil zeggen dat het niet rechtstreeks uit Nederland komt maar eerst uit een ander land hier naartoe gehaald moet worden. Dus dat duurt wat langer.

Toegevoegd na 22 minuten:
Je vermeldt niet om welke serie het gaat, dus kunnen wij moeilijk inschatten hoelang het zal duren. Moet ie uit Japan of Amerika komen, of is het in Duitsland of Engeland beschikbaar? Dat maakt nogal uit.
Amadea
12 jaar geleden
Dat het uit bijvoorbeeld Japan of de VS komt en het niet origineel voor Europa bestemd was. Dat kan soms problemen opleveren met regiocodes die het hier niet doen.