is het mogelijk om zowel door kabel als door wifi verbonden te zijn met het internet zodat je als het ware " dual core"" internet hebt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Nee dat kan niet, je kan niet met 2 netwerken tegelijk verbonden zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan wel, als er 2 fysieke kabels van de pc elk naar een ander netwerk lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In dit geval kan het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet als die kabels/wifi-verbindingen via dezelfde internetaansluiting lopen. Wel als ze via 2 of meer verschillende aansluitingen lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar het antwoord op zich is sowieso fout. Je kunt met vele netwerken tegelijk verbonden zijn.
Nee kan niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enige motivatie is hier op GV wel vereist. Een simpel "ja" of "nee" is niet voldoende antwoord.
Je bend wel verbonden met beide manieren, je hebt ook 2 verschillende ip adressen dan. Maar er zal maar 1 verbinding gebruikt woden. Bedraad is meestal het snelst en stabiler.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je via kabel en wifi dezelfde internetaansluiting gebruikt, heb je lokaal wel 2 ip-adressen (192.168.0.1 en 192.168.0.2 bijvoorbeeld), maar voor de buitenwereld is het gewoon één en hetzelfde ip-adres (82.96.134.203 bijvoorbeeld).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat bedoelde ik ook;-)
Door je router kan je met meerdere lokale ip adressen tegelijk op internet, maar niet met hetzelde systeem.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan wel als je 2 afzonderlijke internetverbindingen hebt, bijvoorbeeld kabel + adsl.
dat kan. waarschijnlijk zullem er weinig toepassingen zijn die gebruik maken van deze mogelijkheid omdat de totale snelheid altijd minder wordt. uiteindelijk moet je pc nu informatie van 2 netwerken verwerken. maar ik maak zelf wel eens n wireless netwerk met n laptop aangesloten op kabel als router voor een andere laptop.