Internet Explorer 8 geinstalleerd. MSN en BING dringen zich op, gooien mijn homepage eruit. Hoe vaak ik ook delete. Hoe blokkeer ik MSN/BING?

Geen enkele behoefte aan MSN en BING. Heel hinderlijk dit - ik heb er nooit om gevraagd, maar sinds Explorer 8 blijft het komen. Die websites nestelen zich ook in Favorieten, blijven daar terugkomen.

Nog een vraag: Explorer 8 is in het Engels? Hoe krijg ik een Nederlandse versie?
Groeten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Das niet makkelijke lijk heb zelf ook internet explre 8 en had er geen zin meer in en heb gewoon firefox 4 geinstalleert Firefox vindt ik echt een aanrader

je kan het heel simpel eerst niet meer mee op laten starten , kan via start en uitvoeren en dan msconfig en uitvinken, maar ook via dit kleine makkelijke prog die sneller en beter werkt : http://www.computerweetjes.com/index.php?option=com_content&task=view&id=205&Itemid=2 Nadien kan je revo uninstaller zoeken als prog en gebruiken. Daarmee zie je alle geïnstalleerde software, maar ook toolbars die op je pc staan heel duidelijk en kan je wat je kent en niet wilt zeer grondig en veilig verwijderen. Er zijn zeker vergelijkebre opties, maar deze vind ik goed en gebruiksvriendelijk en zeer veilig ;) Succes!

Verwijder de BING/MSN toolbar van de computer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100