Internet Explorer 8 geinstalleerd. MSN en BING dringen zich op, gooien mijn homepage eruit. Hoe vaak ik ook delete. Hoe blokkeer ik MSN/BING?

Geen enkele behoefte aan MSN en BING. Heel hinderlijk dit - ik heb er nooit om gevraagd, maar sinds Explorer 8 blijft het komen. Die websites nestelen zich ook in Favorieten, blijven daar terugkomen.

Nog een vraag: Explorer 8 is in het Engels? Hoe krijg ik een Nederlandse versie?
Groeten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Das niet makkelijke lijk heb zelf ook internet explre 8 en had er geen zin meer in en heb gewoon firefox 4 geinstalleert

Firefox vindt ik echt een aanrader
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Verwijder de BING/MSN toolbar van de computer.