Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben verbannen uit chatroulette. wat nu. ik krijg een scherm van:Your IP is banned on Chatroulette for a possible violation of our Terms of Service?

wat moet ik nu doen. moet ik gewoon wachten. en is er nog een andere site zoals chatroulette waar je kan chatten met mensen over heel de wereld zonder te hoeven in te loggen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

als je ge ip banned bent dan is dat voor altijd, dus je kan nooit meer op chatroulette, of je neemt een ander IP adres... ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vermoed dat je dan de regels wel geschonden zult hebben.

Wachten moet je sowieso, maar misschien dat je per mail contact op kunt nemen met de beheerders en hen kunt vragen waarom je geband bent (als je dat al niet weet) en voor hoe lang.

Eventueel alternatief is omegle.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn meer sites die soortelijk werken bijvoorbeeld Chatschock of Omegle.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt sites zoals hidemyass.com/ gebruiken. Deze geven je een gratis proxy zodat je eigen ip dus onzichtbaar wordt. Hier zijn ook programma's voor te downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt www.omegle.com proberen.

Ik raad het je enkel aan als je een gezonde man bent die niet opkijkt van wat mannelijke genitalia, want er zitten nogal wat zieke geesten met rare hobby's op die site. Maar als je geduld heb kun je hele leuke mensen tegenkomen en leuke gesprekken aangaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding