Hoe krijg ik mijn beltegoed terug bij onbruikbare Skype?

Na 2 jaar probleemloos skypen is sinds februari het geluid traag en misvormd, daags na het opwaarderen van mijn beltegoed Heb alle tests gedaan: geen afwijkingen. Kreeg 2 maal een lijst met suggesties van de Skype helpdesk, . waarmee een professioneel bedrijf aan de slag ging: geen resultaat. Skype is niet meer te gebruiken en en op mijn vraag om teruggave van mijn beltegoed wordt niet gereageerd. Wie weet raad? Jose Peters

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.8K

Het beste antwoord

Op deze pagina legt men van Skype zelf uit hoe je je geld terug kunt krijgen:

https://support.skype.com/en-us/faq/FA297/How-do-I-request-a-refund;jsessionid=064B41A9F475C6BEDCF9BEEE9F92FB04

Het is in 't Engels. Ik zal kort uitleggen hoe 't werkt.

1) Klik op deze link: https://support.skype.com/support_selection/ En klik op de pagina die verschijnt op de blauwe knop Email support.

2) Kies het onderwerp "Payments" en vervolgens in de lijst die daarnaast verschijnt het onderwerp "Refund requests". Scroll op de pagina die verschijnt naar onderen en klik op de blauwe knop "Continue support request".

3) Vul je persoonlijke gegevens in (bij mij waren m'n naam e.d. al ingevuld). In het veld daaronder kun je de reden opgeven waarom je je geld terug wilt. Weer daaronder willen ze nog een keer horen wat het probleem is, dus vul een onderwerp in (ik zou zeggen: "refund") en een tekst (kopieer wat je als teruggavereden hebt opgegeven).

4) Klik op "Send support request" onderaan (niet blauw deze keer).

Skype zal contact met je opnemen en om bewijs vragen dat je het tegoed hebt gekocht. Ze storten je tegoed namelijk terug op dezelfde manier als dat je 't gekocht hebt. Hoe je dat bewijs kunt leveren, staat hier:

https://support.skype.com/en/faq/FA11016/How-do-I-send-proof-of-payment-to-Skype-Customer-Service

Komt erop neer dat je een screenshot moet maken van je bankrekening (als je online bankiert tenminste) of je PayPal account, of een scan of (digitale) foto moet maken van een papieren bankafschrift. De screenshot, scan of foto kun je dan bijvoegen wanneer Skype contact met je op heeft genoemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Totale herinstallatie van de computer heeft het probleem verholpen. Was het probleem niet opgelost dan was ik zeer geholpen met het antwoord. Mijn complimenten.