Heb je diegene al gevonden zo niet ga je naar zoeken en klik je op persoon en dan typ je (als je die weet) de twitternaam of voor+achternaam of voornaam+woonplaats en als je op het profiel bent dat klik je op followen en je kan pas dm sturen als diegene jou ook followed ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Gewoon followen/request sturen en dan wachten tot je geaccepteerd bent en dan kun je sturen wat je wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WIBO54
12 jaar geleden
Als ik iemand volg wil dat nog niet zeggen dat hij mij volgt. Dat is een ander verzoek maar weet niet hoe.
Dan zul je eerst moeten zorgen dat diegene jou volgt - dat zou je kunnen vragen of bewerkstelligen door op de tweets van die persoon te reageren (met @twitternaamvandiegene).
Pas dan kun je een DM sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
WIBO54
12 jaar geleden
Dus door de vraag te stellen @naamvandiepersoon wil je mij als volger toevoegen ?