Kan je auto rijden in google maps?

Van mijn vriendje hoorde ik dat hij in Google Maps door de wereld met de auto kan rijden? Welke site is dat dan?

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is een soort driving simulator op google maps?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
5K

Het beste antwoord

http://geoquake.jp/en/webgame/DrivingSimulatorGM/

Bedoel je dit spel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig, door Utrecht rijden ;-P ik begrijp die minnen niet, het lijkt mij dat dit precies is wat de vraagsteller bedoelt!
Volgens mij het juiste antwoord, en een dikke +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja thnx die bedoel ik waarom die duimpjes naar beneden? Graag ff omhoog:)

Andere antwoorden (2)

Ik denk eerder dat je Google Streetview bedoelt. Daarmee lijkt het alsof je er loopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google streetview is er om te wandelen. Wil je daadwerkelijk met een auto door de wereld heen rijden, dan is er Google Earth. Je kunt afhankelijk van hoever je ingezoomd bent ook over de geselecteerde regio heen vliegen. Best grappig om je eigen landje eens vanuit de lucht te zien.

Google earth is te downloaden vanuit een van de Google pagina's.