Als ik naar picnik.com ga, en dan op get start now druk kom ik bij de www.picnik.com/info/storage uit. En nu kan ik niet meer op de site. Wie helpt?

Ik ging gewoon naar Picnik.com en toen drukte ik op get start now, en toen kwam ik bij de site: Picknik.com/info/storage uit. Nu kom ik niet meer weg, en kan ik ook geen foto's meer bewerken. Wie helpt me?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat betekent dat Flash Player niet up-to-date of goed geïnstalleerd is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Installeer hier even de nieuwste versie en het probleem zou opgelost moeten zijn:
http://get.adobe.com/nl/flashplayer/
Plaatje bij antwoord
Pieter2011
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Ik ben een beetje verbaasd dat je nog steeds problemen hebt. Wat je nog kunt doen is naar deze pagina gaan:
http://www.picnik.com/info/storage
en even dubbelklikken op de link achter het bovenste puntje (zie afbeelding). Daarna klik je op de link achter het tweede puntje bovenaan. Dan kom je op de site van Flash Player. Je ziet dan het Global Storage Settings panel (zie 2). Dat Global Storage Settings panel is geen plaatje, maar een programma. Klik op het tweede tabblad (met het mapje) en kijk of de punten waar ik in de afbeelding pijlen bijgezet heb allebei zijn aangevinkt.
Daarna Chrome even sluiten en weer openen. Als het nu nog niet lukt, dan kan ik niets anders bedenken dan dat het aan Chrome ligt. Probeer het eens even met Internet Explorer of Firefox. De allerlaatste mogelijkheid is om Flash Player opnieuw te installeren. Dan ga je eerst naar deze pagina:
http://kb2.adobe.com/cps/141/tn_14157.html
en dan klik je op de uninstaller: uninstall_flash_player.exe (229 KB). Als Flash Player verwijderd is, moet je je pc opnieuw opstarten en dan de laatste versie van Flash Player weer installeren. Ik hoop dat het lukt... Meer tips kan ik je niet geven.