Welke browser is het beste met mijn eisen?

Welke browser voldoet aan mijn eisen?

Ik wil een browser die minder dan 150 MB inneemt(Wegens 10GB Harde schijf)
Ik wil geen Internet Explorer
Ik wil geen standaard browser, dus wel wat extra functies erbij.

Toegevoegd na 4 uur:
Ik heb uiteindelijk gekozen voor Opera, mede door leden van een pokemonforum die dat hadden aanbevolen, ik sluit deze.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Dan is Google chrome de beste keuze, lekker klein en toch snel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al eens aan Firefox gedacht? Neemt niet zoveel plaats is + dat je de browser kunt uitbreiden met miljoenen opties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou Mozilla Firefox nemen neemt bij mij 35,1MB in en heel veel opties en addons ervoor

http://www.mozilla.com/nl/firefox/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt wellicht ook Opera overwegen; 35 mb, snel en vrijwel geen addons nodig. Heeft ook een ingebouwde mailclient.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kies een portable browser. Dat wil zeggen dat je hem niet hoeft te installeren, maar hem mee kan nemen op een usb-stick. Plaats je hem op een HDD is hij toch weer sneller en het gemaakt voor weinig ruimte.

Firefox gebruik ik zelf. Maar je hebt ook Opera, Maxthon, Chrome en andere.
http://www.portablefreeware.com/index.php?sc=8&so=p