Hoe los ik de melding "local delivery failed" op?

Het is als volgt:
- ik mailde naar iemand met een Hotmail adres vanaf een e-mailadres behorend bij mijn domein
- die persoon mailt mij terug via de 'beantwoorden' functie binnen hotmail
- vervolgens krijgt die persoon een mailtje terug met de volgende tekst: "This message was created automatically by mail delivery software.

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

mijn@emailadres.nl
local delivery failed
"
- ik ontvang (ondanks de melding) gewoon de e-mail
- dit raakt in een soort loop, iedere 4 minuten krijgen we ieder een mailtje, tot op heden gaat dit door
- Ik heb toegang tot DirectAdmin van mijn domein, ik beschik ook over een administratoraccount en SSH-toegang maar ik weet niet wat ik daarmee kan uitrichten tegen dit probleem.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik vind het een zeer storend probleem en met name voor degene met wie ik mailcontact had...

Toegevoegd na 41 minuten:
Ik gebruik MS Outlook, de ontvang(st)er gebruikt haar browser om via hotmail.com te mailen. Het mailverkeer gaat via mijn webserver (hosted by Leaseweb) naar hotmail en vice versa.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat de emailserver van slag is en de oplossing hiervan ligt bij je provider. Overigens staat er meestal ook een (3 cijferige) foutcode in het bericht (delivery failed), dus misschien nog interessant om dat te achterhalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem is dat de mailserver in eigen beheer is via DirectAdmin/SSH maar ik weet niet wat te doen... Of zou de fout bij Hotmail liggen denk je?

Antwoorden (1)

Als je via een programma je mail verzend bijv een app dan moet je een keertje inloggen op je echte hotmail (soms moet je dan ook zon code over type) maar t kan ook iets zijn met het bijna vol Otten van het postvak in