Hoe verwijder je een adres uit de lijst die jij krijgt als je op 'aan' klikt als je een nieuw bericht maakt in W. Mail?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

In de veronderstelling dat jij met "W. Mail" Windows Mail bedoelt:

Klik op het envelopje dat vóór Aan: staat. Klik op Zoeken. Dan krijg je een pop up schermpje 'Zoeken in Windows Contactpersonen'. Daar typ je het begin van de naam die je wilt verwijderen, en vervolgens Nu zoeken. De gevonden naam maak je blauw, en dan klik je in het rijtje buttons rechts op Verwijderen. Bevestig met Ja.
Amadea