Accounts schakelen bij Gmail voor altijd?

Er is dus een nieuwe functie op Gmail: Accounts schakelen. Hierdoor kan je met meerdere accounts ingelogd zijn.

Maar eenmaal uitlogd.. Log je met alles uit. En log je weer in, dan moet je de ander ook weer inloggen.

Is er iets van een mogelijkheid om de accounts te koppelen aan elkaar zodat waneer de een inlogd, de ander 'meelogd' ?

(Gebruik van desktop clients zoals Outlook doe ik niet aan)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik zelf heb ook 2 accounts aan elkaar gekoppeld.

Je gaat naar de instellingen van je Gmail account en dan naar het tabblad "accounts en import" en dan bij het gedeelte "e-mailberichten sturen vanaf" vul je de gegevens in van je andere email adres. (dit hoeft niet speciaal een Gmail adres te zijn). kleine tip vink ook even de optie "Beantwoorden vanaf hetzelfde adres waar het bericht naartoe is verzonden"

Om ook nog je emails te ontvangen moet je even inloggen op de toegevoegde account. vervolgens weer naar instellingen en dan naar het tabblad "doorsturen en pop/imap" Bovenaan staat een knop met "een doorstuur adres toevoegen"

Ik hoop dat ik je vraag heb kunnen beantwoorden. al