ING rekeningnummer 29553 / De Telefoongids BV Amsterdam.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Annswers
12 jaar geleden
dank je wel

Andere antwoorden (1)

Ik kan hier online geen informatie over vinden.
Ik vermoed dat je bang bent dat je een spookfactuur ontvangen hebt.

Vandaar deze tekst:
"Hoe herkent u de misleidende facturen?
U ontvangt een factuur die in veel gevallen qua uiterlijk op de factuur van De Telefoongids BV lijkt. Op de factuur staat een overzicht van uw bedrijfsgegevens/persoonsgegevens vermeld. Verder staat er een telefoonnummer vermeld dat vaak niet bereikbaar is. De factuur kan de suggestie wekken dat wordt getekend voor een advertentie in De Telefoongids & Gouden Gids. Niets is echter minder waar. Wij adviseren u dan ook dringend deze misleidende facturen niet te betalen.

Wat kunt u doen?
Er zijn zes manieren om een “misleidende factuur” te herkennen:

Controleer of het in de factuur vermelde unieke contractnummer overeenkomt met het eerder ontvangen contractnummer bij de opdrachtbevestiging/ het orderformulier.

Klopt de naam van het bedrijf helemaal? Onze naam is "De Telefoongids BV". Hoofdletter D en hoofdletter T.

Op de factuur van De Telefoongids BV staat het woord “Factuur” rechtsboven vermeld? Op de misleidende factuur staat vaak “Uw aanbod in de Telefoongids”, of "Advertentieprogramma aanbod".

Controleer altijd of het nieuwe gecombineerde logo van De Telefoongids BV in de linker bovenhoek staat vermeld.

Controleer het adres op de factuur.

Facturen van De Telefoongids BV bevatten nooit reclame-uitingen.

Het factuuradres van De Telefoongids BV is:

De Telefoongids BV
Postbus 77863
1070 LL Amsterdam "

http://over.detelefoongids.nl/corporate/show/id%3D64564.html