twittervraag?

als ik iemand op twitter een privebericht wil sturen,,moet dat met retweet,,of repley,,of anders?

Toegevoegd na 12 minuten:
das niet zo mooi,,de persoon die ik een privebericht wil sturen,,,volgt mij niet....andere oplossing?
ik heb sowiso geen volgers

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag niet zomaar mensen berichten sturen. Je kunt het met een reply proberen in de hoop dat hij / zij reageert en daarna een DM sturen.

Het beste antwoord

Ik gebruik daar de applicatie Echofon voor, daar is het een kwestie van "d [username] [bericht]

Als je het via de website twitter.com wil sturen, dan moet je bovenin beeld naar "Messages" gaan (naast profile), klik dan op de knop New message.

Vul daar de twitteraar in naar wie het bericht moet en je tekst.

Toegevoegd na 39 seconden:
Je kunt trouwens alleen Direct Messages sturen naar mensen die je volgt en die jou volgen.

Toegevoegd na 42 seconden:
Je kunt trouwens alleen Direct Messages sturen naar mensen die je volgt en die jou volgen.

Toegevoegd na 11 minuten:
In antwoord op je toevoeging:
Via de firefox twitter applicatie Echofon kun je wel berichten sturen naar mensen die je zelf volgt (ongeacht of ze jou volgen).
Via de www.twitter.com kan dat niet.
Wat je anders zou kunnen doen is ze gewoon melden in je bericht (@user ) dan komt het in ieder geval wel bij die persoon in de timeline voorbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
topantwoord

Andere antwoorden (2)

Dat moet met een direct message (DM). Zie bron voor uitleg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit moet inderdaad met een direct Message. Retweet is een tweet van een ander ook op jouw tweetpagina te zetten zodat al jouw vrienden dit ook kunnen lezen, reply is een antwoord op een tweet van iemand anders, maar wel zichtbaar voor anderen die toegang hebben tot jouw tweets.