hallo, ik zou heel erg graag op mijn tv willen internetten. nu weet ik niet of dat mogelijk is. weet iemand hoe ik dat kan doen?

ik hoorde iets over een rgb kabel. en zag dat ik dat wel op mijn tv heb, maar weet niet goed of ik die aansluiting op mijn laptop heb. dat is een aspire 5720Z
als dat er niet op zit weet iemand hoe ik anders op mijn tv kan gaan internetten? mijn tv heeft ook een hdmi in3 aansluiting en een s video.
graag hoor ik van iemand of je weet hoe ik het dan doen. want wil heel erg graag internetten op mijn tv.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

In de specificaties van jouw laptop staat geen andere video-uitgang naast de VGA-genoemd.
Je hebt dan een apart adaptertje nodig om van VGA signaal naar SCART voor de TV te komen.
Hier vindt je er een:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals op de site staat zitten alle benodigde kabels erbij: Inhoud verpakking:
- VGA-TV converter
- Handleiding
- 15pins VGA male-male kabel
- S-Video male-male kabel
- Composiet male-male kabel
- USB stroomkabel
- RGB naar Scart kabel Je zult dus geen extra kabels meer hoeven kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan. Weet je overigens zeker dat je TV geen VGA-aansluiting heeft? als hij zo'n 15 polige D-connector heeft kan je hem gewoon met een monitor kabel aansluiten.

Andere antwoorden (3)

Je kan internetten op je laptop en het beeld op de tv laten zien met bijvoorbeeld een VGA of hdmi kabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beeld wordt gewoon een uitvergroting van het scherm van je laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee als het goed is niet.
Als jouw computer ook een hdmi aansluiting heeft kun je een hdmi kabel kopen en in je computer en de tv steken, dan ga je naar je hdmi kanaal op de tv en kun je je computer beeld zien.

Good luck!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stond pas geleden nog een workshop in de ComputerIdee (dus misschien even naar de bieb, even zoeken in oude nummers)