Kun je een brief sturen naar een bedrijf voor het stoppen voor automatische incasso?

Het gaat trouwens om een doorlopende incasso

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Já, daar z.g. 'stoplicht' formulieren voor! Verkrijgbaar bij elke bank...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze kaartjes kun je bij de bank afhalen en invullen en opsturen. De rode moet in ieder geval naar het bedrijf om automatische incasso stop te zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor dat kan en is wel zo netjes, heel vaak kan het ook gewoon via een e-mail met leesbevestiging.
We zitten nu in de tijd van de computer en het internet bankieren, dus mocht een bedrijf niet zo happig zijn om te luisteren of te reageren en toch gewoon afschrijven, kun je hen met internetbankieren zelf blokkeren en terugvorderen.
Vind je dit te ingewikkeld, dan gewoon even een telefoontje met je bank en de cardreader bij de hand en alles is zo geregeld.
Succes!