Waar kun je een game account te koop aanbieden?

Ik heb een account op een online spel, waar aardig wat uren in zitten en aangezien ik het spel niet meer leuk vindt, weet ik zeker dat ik iemand erg blij kan maken met dit account. Is er een plaats op internet waar je een account te koop kunt aanbieden? Via marktplaats schijnt dit niet te mogen namelijk...

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Internet
3.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De vraag is denk ik of je account überhaupt legitiem verhandelbaar is volgens de voorwaarden van de exploitant. Heeft het spel niet een gebruikersforum of zo waar je dit veel specifieker kunt vragen?
Ritsuka
7 jaar geleden
Verkopen mag vaak niet
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verkopen mag meestal niet. Je kan wel proberen om iemand in het spel (danwel op een ander account) te benaderen. Je kan dan kijken wie er interesse heeft. Als het niet mag (zie Terms & Conditions), dan zeker niet proberen. Je account of IP-adres kan dan geblokkeerd worden van de game servers.

Antwoorden (1)

Meestal mag dit ook niet van de uitgever van het spel. Ik speel zelf ook een spel waar veel tijd in zit en waar je ook echt geld aan uit kunt geven. Maar ik weet daarvan dat je je account niet zo maar aan iemand anders mag geven of verkopen.