Als je een persoon in je vriendenlijst wilt taggen in een status, dan begin je gewoon met die zijn naam te typen. Dan verschijnt er automatisch een dropdown venstertje onder dat je op de naam kunt klikken.
Dan is die persoon getagd :)

Toegevoegd na 47 seconden:
Ik zie dat je de vraag via iPhone hebt gesteld. Deze methode werkt alleen als je een status update post vanaf je pc. Het werkt niet met de Facebook iPhone app.
Kimath
12 jaar geleden
Bedoel je dat er een persoon getagged wordt in je status? Dan typ je @ in en daarna de voornaam van de persoon. Dus dan krijg je bijvoorbeeld @Kees, en daar onder verschijnt een lijstje met personen en dan kan je de juiste aanklikken.