Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Behalve een linkedin-button wil ik nu ook een facebookbutton toevoegen aan mijn e-mailafsluiting. Hoe moet dat?

Inmiddels is het gelukt om in mijn e-mailhandtekening van Hotmail een button van linkedin te plaatsen, zodat wanneer de ontvanger er op klikt diegene op mijn linkedin pagina komt. Nu wil ik hetzelfde voor facebook, maar ik kan hier geen kant en klare html's voor vinden. Overigens wil ik zo'n button als op het bijgevoegde plaatje. Wie o wie kan mij hierbij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
579

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik denk dat het vrij eenvoudig kan zijn, al ben ik niet zo een door en door Hotmail kenner. Je zou kunnen proberen om een afbeelding in je handtekening te zetten, bijvoorbeeld die van de Facebook-duim. Hoe je dat moet doen staat in bron 1.

Vervolgens kan je aan die afbeelding een hyperlink toevoegen, neem dan het adres van je Facebook account. Ik hoop dat dit lukt, anders weet ik het ook zo niet direct.

Kijk ook eens in bron 2, daar staat vermoedelijk ook een manier om ze in jouw handtekening te zetten.

Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding