Hoe kun je een MP3 file downloaden van een site naar een bestand op je computer?

Ik heb een interview gedaan bij een radiostation en daarbij kan ik wel online de directe link eindigt op .mp3 behalen, maar hoe kan ik dit bestandje dan downloaden zodat ik hem ook offline kan laten luisteren aan mijn opa en oma via de mp3 speler?

Toegevoegd na 5 minuten:
Opslaan als werkt niet; dan wil hij de pagina als .html opslaan; dat is niet de bedoeling dan..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
5.9K

Het beste antwoord

Wat ik gebruik is freecorder toolbar. Daar zit de optie "record audio tool". Die neemt dan het geluid op dat op je computer afspeelt en slaat dit op. Werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Probeer is rechtermuisknop --> doel opslaan als...
Dan kan je hem als bestand op je computer zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet precies wat voor link het is maar je kan vaak als je met je rechter muisknop op de link klikt kiezen voor: Link opslaan als. Als je dan een locatie kiest zou je het .mp3 bestand daar kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Makkelijkste is het MP3bestand gewoon op te vragen bij het radiostation op een USB stick als al het andere niet wil lukken.