plaatje perfecte man waar te vinden?

Ik had vroeger een plaatje (poster) van de perfecte man van internet. Wassen strijken en schoonmaken vlgs mij, boven elkaar. Wie heeft voor mij de link naar dat plaatje?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wassen strijken schoonmaken...?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zal je mijn foto opsturen.
Kimath
12 jaar geleden
Haha :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze is het niet hè? Maar ik probeer het toch! http://www.google.nl/imgres?q=perfect+man&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=843&tbm=isch&tbnid=0Lt4q47E3sH5FM:&imgrefurl=http://www.gifttrap.com/blue1/image_full/13765/&docid=wewdH-Z7daROLM&w=413&h=413&ei=SVctTvGwOsyUOpexsdIK&zoom=1&iact=rc&dur=141&page=1&tbnh=163&tbnw=135&start=0&ndsp=25&ved=1t:429,r:4,s:0&tx=50&ty=58
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee die is het helaas niet, het is een plaatje verdeeld in 3 categorieën onder mekaar.
Amadea
12 jaar geleden
Is het getekend of gefotografeerd, kleur of zwartwit (vijftiger jaren)?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zal ik een foto sturen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is gefotografeerd in kleur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas ben ik al getrouwd.

Antwoorden (1)

Dit misschien?

http://humor.beecy.net/menwomen/the-perfect-man/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappig:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha die is.grappig
Kimath
12 jaar geleden
Haha :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die bedoelde ìk ook Mince.
Amadea
12 jaar geleden
De onderste is eigenlijk nog het grappigst.....!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@carsch doe dan de volgende keer het plaatje erbij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha hij is wel grappig maar die bedoel ik helaas niet, het is 1 plaatje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Briljant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fantastisch! Zo één wil ik ook. Als de sleutel eruit kan tenminste, die zit namelijk in de weg... ;-)