Kan geen draadloze verbinding maken met nieuwe router.

Mijn huisgenoten lukt het wel om de draadloze verbinding te maken maar als ik het probeer kom ik niet verder dan netwerkadres verkrijgen.. en dan gebeurd er verder niets. Het is een beveiligd draadloos netwerk (WPA) en ik weet zeker dat ik het juiste wachtwoord invoer. Please help.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als je de netwerk sleutel op je pc hebt ingevoerd ,zet je pc dan uit reboot je router en start dan je pc opnieuw op.
Werkt dit niet kan het zijn dat je in de router de optie restricted mac adressen toevoegen aan hebt staan en dan moet je je mac adress van je netwerkaart in voeren om verbinding te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

he
ik werk met win7 en ik heb hetzelfde probleem(met ubuntu heb ik het niet).
ik ga dan naar het icoontje van het netwerk(taakbalk)>netwerkcentrum>apparaatinstellingen.
dan druk ik met rechtermuis op de netwerkadapter en schakel hem uit.
dan w8 ik 10 seconden en zet hem weer aan (weer rechtermuis).
daarna logt hij wel in.
dit hoeft niet elke keer, soms.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kan zijn dat de router op een bepaalde frequentie uitzend, moet je even in de router gaan en dan bij 0 een 9 zetten