hoe zorg je dat als je een filmpje op je hyves zet en als iemand dan op je hyves komt dat filmpje gelijk afspeelt zonder dat diegene er op klikt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

volgens mij is dat niet mogelijk via Hyves, je moet namelijk in de HTML bron aangeven dat het filmpje automatisch gestart word.

wellicht is er een bepaalde manipulatie voor.

ik heb even gezocht en kwam het volgende antwoord tegen :

oek een op youtube je favo clip

bijv. De zware jongens met de jodelmedley ( ff stom voorbeeld)

dan krijg je deze embed code

zoals je ziet staat er 2x in de embed code http://www.youtube.com/v/kRup8jBSjCw&rel ( dit is de URL )

De 2e URL moet erin veranderd worden !!!!!!!!

verander van die url het laatste woordje rel in autoplay (let op geen spaties dus tussen de &autoplay= (anders werkt het nog niet)

Plak dat als code in je gadgets waar dan ook ( gadgets, krabbels, profiel algemeen of je blogs)
en wanneer je hyves wordt geopend door iemand , begint dat nummer automatisch te spelen.
Succes ermee en ik hoop dat je wat aan deze tip hebt
groetjes
p.s. wanneer je een fotoslide met auto.music hebt aanstaan....werkt het niet optimaal...het is het 1 of het ander

succes en laat even weten of het gelukt is of niet