waarom verliest mijn pc de internet verbinding als ik mijn wii opstart ?

mijn pc en wii zitten allebei via een router op het internet. maar zodra de wii aangaat, verliest mijn pc de verbinding met het internet. zodra de wii weer uitgaat heeft de pc weer verbinding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Waarschijnlijk krijgen dan je PC en je Wii hetzelfde IP-adres aangewezen. Je kan je IP adres op je PC locken op een ander nummer dan is er geen probleem meer.

Toegevoegd na 10 minuten:
Als je CMD intikt (run bij xp, of gewoon bij start win7/vista) en daarna:
ipconfig /all
krijg je de benodigde informatie om je ip adres vast te zetten.
Hou dit scherm open en ga naar.
Configuratiescherm
Netwerkcentrum
Adapterinstellingen wijzigen
Dubbelklik de adapter met welke je tot internet verbind
Eigenschappen
Internet Protocol IPv4
Eigenschappen
Het volgende Ip...
Zet je IP adres vast bijv.
Daarna gebruik je de info van het CMD scherm om de rest in te vullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De volgende vraag gaat zijn: hoe doe ik dat? xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Duckje: je maait het gras voor mijn voeten weg! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rustig maar :P was al bezig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha :D