Facebook, kan je ook een gratis advertentie zetten?

Kan je op facebook ook een gratis advertentie neerzetten (alleen woorden) en als het niet meer nodig is, ook weer verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee.

Het beste antwoord

Dat gaat niet. Wat je wél kan doen is een pagina maken over het onderwerp en deze tijdelijk "als jas" aantrekken, zodat je via deze pagina statusupdates kan plaatsen in de hoop dat mensen gaan drukken op de vind ik leuk knop. Voordeel is dat je pagina altijd kan verwijderen als je dat wilt. Nadeel (of voordeel) is dat je het wel een tijdje moet volhouden.

Hoe doe je dat:

Helemaal onderaan staat in kleine blauwe lettertjes dat je een pagina kan maken. Klik hierop. Kies een van de zes opties, volg de stappen en je hebt een pagina.

rechtsboven, account, facebook als pagina gebruiken, kies pagina en klik op overschakelen.

Als je dit niet meer wilt, doe dan dezelfde stappen: rechtsboven, account, facebook als pagina gebruiken, kies pagina en klik op overschakelen overschakelen (jouwnaam).

Nu kan je in naam van deze pagina, zonder deze steeds opnieuw op te moeten zoeken op facebook statusupdates plaatsen.

Wil je de pagina helemaal niet meer, klik dan dan rechtsboven op pagina bewerken, dan zie je boven wijzigingen opslaan dat je je pagina weer kan verwijderen. Let op: weg = weg.

succes!

Toegevoegd na 14 minuten:
In de praktijk werkt het dan zo: het voordeel hiervan is dat je vrienden gaan drukken op de like knop, en dat vrienden van vrienden zien dat die ene vriend dat leuk vindt, en zo wordt nieuwsgierigheid gewekt om naar deze pagina te gaan, ze gaan daar ook klikken op de like knoppen aldaar.

In eerste instantie zal het een kleine groep zijn, maar als je regelmatig deze pagina bijhoudt en updates blijft plaatsen, zal de pagina vanzelf opvallen en groter worden bij het publiek. Het is dan wel geen advertentie, maar het is wél gratis!

Toegevoegd na 3 dagen:
Je kan er een heleboel mee: statistieken bekijken: hoeveel (nieuw) likes, hoeveel actieve gebruikers, en zelfs het aantal dat actief reageert. Maar ook kan je links, evenementen, video's, notities en foto's toevoegen. Zo maak je het heel persoonlijk ... en hoef je dr niks voor te betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk, dit vind ik dus een interessant alternatief!

Andere antwoorden (2)

nee kan niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee helaas, je zal toch echt moeten betalen, want het draait nou eenmaal om geld.