waar vind ik een forum (wie kent een forum) ,waar net als hier, goede vragen gesteld en antwoorden gegeven worden?

En waarbij je niet word weggehaald als t niet bewijsbaar/beantwoordbaar is.(wel gewoon een goede vraag, ook volgens andere)?
ik zoek dus niet zomaar een forum over t een en ander, maar echt een site waar je van alles kan vragen, en de antwoorden ook vergelijkbaar serieus zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Het beste antwoord

Daar zijn meerdere pogingen toe gedaan (en er zijn er nog stees wel wat), die echter allemaal in de praktijk niet bleken te werken. Achter dat weghalen zit namelijk een -goede- reden, namelijk de site interessant en leesbaar houden. Blijkbaar slaagt GV daar uitstekend in, want echte competitie ontbreekt nog in alle vormen.

Mocht je veel vragen hebben over een bepaald onderwerp, dan is het wellicht vaak handiger een forum over dat specifieke onderwerp te zoeken , waar veel meer gespecialiseerde expertise danwel meer gelijkgezinden die gewenste antwoorden geven voor handen zijn.

Hoe je ze vindt ? Googelen levert vaak het meest op. Hangt namelijk sterk van je belangstelling af.

Toegevoegd na 4 minuten:
www.vraagbaak.nl is recentelijk opgeheven wegens gebrek aan belangstelling.
www.beste-antwoord.nl bestaat nog wel, maar werkt eigenlijk niet vanwege een chronisch gebrek aan moderatie (en deelnemers).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagbank.nl is er nog gewoon hoor,ik was vandaag nog op die site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
=Vraagbaak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraagbank.nl ken(de) ik niet , en is geen vergelijkbare site. Vraagbaak.nl is ECHT opgeheven, klik maar op de link. Bovendien heb ik daar recentelijk ook een mail van ontvangen dat ze zijn gestopt. " Beste gebruiker van Vraagbaak.nl, Na 5 jaar actief te zijn geweest met de bouw en het beheer van de website Vraagbaak.nl laat ik je weten daar 9 juli aanstaande mee te stoppen. Dit vanwege een aantal andere project waar ik graag mijn volle aandacht aan wil geven. De domeinnamen van Vraagbaak zullen vanaf 9 juli aanstaande te koop worden aangeboden op de website en opbrengsten zullen ten goede komen aan Stichting World Explorations. Deze stichting zet zich in om weeskinderen in s ‘werelds armste en meest onderdrukte landen te steunen bij het opbouwen van een toekomst. Ik dank je voor het gebruik van Vraagbaak.nl de afgelopen jaren, etc" Einde citaat, was gedateerd 4 juli. Ben dus wel benieuwd op welke site je doelt.....

Andere antwoorden (1)

Een goede site waar je altijd antwoord krijgt is
www.bibliotheek.nl/aladin.
Het duurt meestal 1-2 dagen voor je antwoord krijgt, maar
meestal correct én onderbouwd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Alleen is dat oude informatie. Al@din bestaat niet meer sinds juni 2010. De vragenservice wordt nu door http://www.ibi.bibliotheek.nl/ verzorgd!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En je mag er niet zelf mee-antworden ; het is dus niet echt vergelijkbaar met GV. Alle antwoorden van DeBibliotheek kun je in de regel ook uitstekend googelen.
Amadea
12 jaar geleden
Jawel hoor, iedereen kan zich registreren om antwoord te geven op http://www.ibi.bibliotheek.nl/, en jouw antwoord kan als 'beste antwoord' worden verkozen. Dus wat dat betreft is het wél met GV te vergelijken. Je krijgt er alleen geen punten voor.