Hoe maak je een domeinnaam emailadres ( voorbeeld@voorbeeld.com ) ?

Hoe moet dit eigenlijk . Ik wil geen website zelf kopen ofzo maar ik zou het wel tof vinden dat ik bijv . laurens@meeusen.be kan doen ? Hoe moet dit ?

Liefst gratis , en als dat niet kan betalen met wallie card of sms aub .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigen mailserver opzetten...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol hoe doe je dat ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Server kopen, domein kopen, mailprogramma kopen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel te duur en omslachtig!

Het beste antwoord

Echt gratis? Dan zou je hier eens kunnen kijken: http://www.moerstaal.nl/overzicht.php3. Er staan enkele belgische adressen bij. Maar als je echt je eigen naam wilt zal je moeten betalen, dat kan al vanaf € 10,- per jaar voor .nl of .be. (of als je het bij mijndomein.nl doet: 19,- per jaaR)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Een .be adres gratis kan helaas niet maar je kan wel gratis een .tk adres maken;

Toegevoegd na 4 minuten:
Misschien kan het toch, probeer het hier eens; http://www.mail.be/sw?type=L&state=1&nextpage=%2Fpocket%2Fmain.jsp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gratis kan niet, want er zijn altijd registratiekosten voor het domein. Maar neem bijv. een goedkoop hosting-abonnement met email op eigen domein. De website-faciliteit gebruik je dan gewoon niet. In Nederland al vanaf 2,50 per maand. NB een .be domein is iets duurder dan een .nl domein.