Waarom zie je in veel YouTube-filmpjes een geel streepje op de tijdbalk staan bij 10 seconden?

Wat is het nut hiervan?

Toegevoegd na 29 seconden:
Bijvoorbeeld bij dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=3doLkCJ7W6U&feature=feedu

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Daar start de reclame.

Toegevoegd na 59 seconden:
Als je AdBlock plus voor FF of Adblocker voor chrome download ben je er van af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja, ik zie het nu. Waarom geven ze dit dan aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zodat je precies weet wanneer je weg kan drukken? Echt geen idee.

Andere antwoorden (1)

bij die seconde komt er zo'n reclame naar boven . bijvoorbeeld van google ofzo