Steeds als ik inlog bij mijn ING springt de site gelijk over naar een andere site wie weet wat ik moet doen? Lees bijlage.

Ik krijg dus de internetsite van mijn ING wel op de site maar gelijk springt deze over naar deze site.
http://www.questscan.com/?tmp=404tmp&prt=QstscanPB&keywords=https://bankieren.mijn.ing.nl/pkmslogout

Zoals je ziet zit mijn ing gekoppeld aan dit adres ik snap er niets meer van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.1K
Cryofiel
12 jaar geleden
Al een virusscan gedaan? Dit klinkt namelijk verdacht...

Het beste antwoord

Questscan is een stuk malware dat sinds enkele dagen de ronde doet. Zie onderstaande link.

Wat je eraan kunt doen: gebruik een goede virusscanner om je systeem te desinfecteren.
Cryofiel
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb jou reactie als beste gekozen omdat dat voor mij dit antwoord naar de oplossing leiden. Naar alles gescand te hebben en andere handelingen bleef ik maar last houden van het probleem ik heb toen favorieten geopend ten einde raad geschiedenis geopend en de site opengeklapt en de site verwijderd tot mijn grootte verbazing heb ik er nu geen last meer van. Maar voor hoelang?????

Andere antwoorden (4)

Probeer alleen maar in te loggen met het volgende internetadres:

https://mijn.ing.nl/internetbankieren/SesamLoginServlet

Dat is het enig juiste toegangsadres voor ING internetbankieren.

Toegevoegd na 2 minuten:
Let op de S achter http - dit geeft aan dat je een beveiligde verbinding op gaat.
Het eerste stukje van het adres moet in de adresbalk dan ook een kleurtje krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou even kontakt opnemen met ING. Ik heb het bij een andere site ook gehad dat daar steeds op "ingebroken" werd.
Men bleek daar helemaal niets van te weten en was blij dat ik het meldde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verhaal klint naar malware. Je moet oppassen dat derden niet gaan rommelen met je persoonsgegevens/bankgegevens, er ligt altijd wel iemand op de loer om je geld te stelen... Een scan naar virussen, malware en phishing is erg verstandig, als het geld je niet op de rug groeit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.ing.nl/cleaner