Hoe kan ik het zo doen dat ik een foto voor banner van weblog, mail naar het geheime emailadres, maar dat het ook als banner komt?

Net heb ik naar dat mailadres gemaild maar dan krijg ik het als een blogbericht op m'n weblog wat niet de bedoeling is.
Dit omdat ik een alternatief moet hebben voor het uploaden van een banner (van 600x268 pixels). Het is geen doen om het te uploaden, het duurt meer dan 4 uur en ik vraag me af of die bijna geupload is. Dat is namelijk niet te zien.
Is 4 uur wel normaal voor zo'n grootte eigenlijk?

Maar mijn eigenlijke vraag was dus dit: Hoe kan ik het zo doen dat ik een foto voor banner van weblog, mail naar het geheime emailadres, maar dat het ook als banner komt?
Anders zou ik geen alternatieve manier weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat gaat helaas niet, de site is waarschijnlijk zo geprogrammeerd dat hij alles wat op dat emailadress binnenkomt als blogbericht ziet. Dus ook als je een banner naar dat mailadres stuurt wordt dat een bericht. 4 uur uploaden voor zo'n redelijk kleine banner is veeeel te lang en dan gaat er dus iets mis ergens. Misschien ligt het aan het bestandsformaat, dat het bijvoorbeeld .jpg moet zijn en dat het iets anders is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik begrijp dat je je een achtergrondafbeelding wilt op je weblog ?

Heb je al een design gekozen ?

Zo ja, doe het volgende:
- login op je weblog. (je komt in venster "dashboard")
- kies rechtsboven "design". (je gaat naar venster design)
- kies links "thema ontwerper" (je krijgt een lijst te zien)
- vink (in rubriek banner, bovenaan) het woord "afbeelding" aan
- kies de knop "browse" om gewenste afbeelding op je eigen computer te selecteren cq te openen.
- kies na het uploaden (onderaan in het venster) de knop "wijzigingen opslaan".

Met "voorbeeld" kun je het resultaat bekijken.

That's all.

Toegevoegd na 1 uur:
4 uur wachten heeft geen zin...
Normaal gesproken duurt uploaden slechts enkele seconden....

Tips bij evt. problemen :
- zorg ervoor dat afbeelding "vrij" is (dus niet geopend in een ander programma op je PC)
- zorg voor juiste bestandsformaat (JPG is altijd OK)
- upload zo mogelijk vanaf harde schijf (dus niet van USB-stick oid)

Dan zou het toch moeten lukken....