Hoe lang duurt het tot een homepage bij UPC actief word?

Bij een UPC abonnement krijg je ruimte voor een homepage, Ik heb er wat op gezet.

Maar hoe lang duurt het tot het zichtbaar word?
(ik leeg mn cache wel om de zoveel tijd)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neen sorry,
Als ik de URL geen is de link naar mijn identiteit te snel gelegd

Het beste antwoord

Jou bestanden worden zichtbaar op het moment jij ze gaat uploaden. Het hangt er ook vanaf hoe snel je Internet verbinding is en hoe groot de bestanden zijn. Als jij bijvoorbeeld een Internet verbinding boven T1 hebt, dan zullen je bestanden binnen een paar tellen geüpload zijn.