Hoe kom ik hier toch in vredesnaam vanaf?

Ik krijg bijna dagelijks post van Support Store en Support-Online bij ongewenste emails over:

" Pharmacy: Viagra+Cislis :Visa+MC‏"

Ik laat het elke keer blokkeren door hotmail maar elke keer krijg ik toch weer mails van hun. Hoe kan dat nu, terwijl ik het heb laten blokkeren. Dat betekent toch dat je dan geen post meer van hun krijgt?

Vlg mij is het ook elke keer afkomstig van een ander email-adres... Wie heeft hier nog meer last van en wat doe je eraan om er voor EEUWIG af te zijn???

Alvast bedankt:-)

12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kan de filter 'Ongewenste mail' hoger zetten.

Klik in de rechterbovenhoek van de pagina Opties, en klik vervolgens op Meer opties.
Onder Ongewenste e-mail, klik op Filters en rapporteren.
Onder Filters en rapporteren, selecteer de opties Uitgebreid en Ongewenste e-mail rapporteren en klik vervolgens op Opslaan.

Als je dan nog die mails krijgt klik je bij die mail op Ongewenst, na een paar keer zou die dan niet meer binnen moeten komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt een andere account aanmaken. Is wel wat rigoureus, maar dan ben je er zeker vanaf. Maak zelf gebruik van bcc als je groepsmail stuurt en vraag anderen dat ook te doen als ze jou mailen.