Wat zegt de policy van Google wat er met mijn data gebeurd als Google failliet zou gaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Daar is geen policy voor. Je kunt immers niets beloven over een situatie waarin je niet meer in staat bent om deze uit te voeren. In het waanzinnig onwaarschijnlijke geval dat Google failliet gaat zat de Amerikaanse regering het bedrijf moeten nationaliseren. Net zoals met de systeembanken is gebeurd. Want het omvallen van Google is misschien nog desastreuzer dan het omvallen van die banken. En vergeet niet dat een failliet bedrijf weinig kost als je je van de schulden weet te bevrijden.
escape