Op http://nieuws-informatie.nl staat dat je geld kan verdienen met internet. Verdient dat nog iets?

Toegevoegd na 2 minuten:
ER staat op http://nieuws-informatie.nl dat je artikelen schrijven kunt verdienen met schrijven van Artikelen, over bv onderwerpen waar je verstand van hebt. Is hier echt iets mee te verdienen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Het zal nooit genoeg zijn om je huidige baan op te geven maar er zijn wel manieren waar je heel veel geld mee kan verdienen. De meeste hier van zijn wel illegaal maar de mogelijkheden zijn er dus wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je goed kijkt, dan zie je dat er nog nul artikelen online staan,dus als je geluk hebt, en van alle onderwerpen wat afweet, dan kan je aardig wat geld verdienen en in je eentje heel wat geld verdienen.

Maar ehm, over het algemeen krijg je een paar centen voor elk geschreven artikel. Daarnaast moet je je eerst nog aanmelden bij AdSense van Google. Pas als je dat gedaan hebt, dan mag je artikelen schrijven.

OP de site van de door jouw aangegeven site zelf staat totaal geen info hoeveel het verdient. Daarvoor zal je denk ik toch op de site van google adsense moeten kijken, alwaar ik ditvond:

Hoeveel verdien ik met AdSense?

Er is geen exact antwoord op deze vraag mogelijk, omdat uw inkomsten afhankelijk zijn van een aantal factoren.

Het type advertenties dat wordt weergegeven op uw pagina's: met AdSense voor inhoud kunt u advertenties weergeven waarvoor wordt betaald wanneer gebruikers erop klikken of wanneer ze aan gebruikers worden vertoond. Alle advertenties nemen deel aan een advertentieveiling en de advertenties die de hoogste inkomsten voor u zullen genereren en tegelijkertijd een goede gebruikerservaring bieden, worden automatisch geselecteerd.
De prijs van advertenties die op uw pagina's worden weergegeven: de prijs van advertenties verschilt. Uw inkomsten kunnen dan ook van dag tot dag verschillen door factoren zoals wijzigingen in het budget van adverteerders, uw specifieke inhoud en de advertenties waarop uw gebruikers klikken.
Het aantal AdSense-producten dat u gebruikt: u kunt op een groot aantal verschillende manieren geld verdienen met AdSense, onder andere door advertenties weer te geven op uw webpagina's, door de zoekfunctie aan te bieden aan uw gebruikers en door advertenties weer te geven in feeds. Hoe meer AdSense-producten u gebruikt, hoe meer inkomsten u kunt genereren.
De beste manier om er achter te komen hoeveel u kunt verdienen, is door u te registreren en te beginnen met het weergeven van advertenties op uw webpagina's. Hier zijn geen kosten of verplichtingen aan verbonden en u kunt snel en eenvoudig aan de slag.
https://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?hl=nl&answer=9902

Toegevoegd na 49 seconden:
Sorry, er staan al welgeteld twee artikelen online op deze site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, hier is echt niets mee te verdienen.
Iemand die een site maakt om artikelen te (laten) schrijven, en in de kop zet:

Verdien geld met Artikellen!

is niet echt serieus bezig, en is een eendagsvlieg.
Het minste wat je kunt doen, als je zo'n site opzet, is om even aan iemand te vragen of er soms een typfout in de header van je website staat.