Mama appelsap in het Engels. Waar vind ik die?

Ik heb een tijdje terug een aantal filmpjes op Youtube gevonden waarbij buitenlandse teksten door Engelstaligen anders werden verstaan. Soms werden hele nummers op die manier 'vertaald'. Het is als het ware de engelse (of amerikaanse) versie van de mama appelsap filmpjes op youtube. Ik kan echter deze filmpjes niet meer terugvinden. Wie helpt mij?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
5.9K

Het beste antwoord

Ik ken alleen deze welke m.i. erg leuk is. zie link:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JAAAA!!! Dat is er eentje van. Dank je!

Andere antwoorden (4)

Filmpjes ervan ken ik niet (maar ik ga voor je zoeken!), maar misschien heb je hier alvast wat aan in de tussentijd?
http://www.kissthisguy.com/funny.php

Toegevoegd na 2 minuten:
Ze worden officieel 'mondegreens' genoemd. Als je zoekt op Youtube krijg je dit: http://www.youtube.com/results?search_query=mondegreens&search_type=&aq=f is dit wat je bedoelt?

Toegevoegd na 5 minuten:
Hier staan ook nog honderden voorbeelden http://forum.songfacts.com/showtopic.php?tid/17212/fromsearch/1/hl/misheard/tp/1/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 wauw... leuk filmpje...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dus. Mama appelsap ken ik al anders had ik het niet in mijn vraagstelling genoemd. Ik bedoel dus de engelse versie daarvan. Die heten dus Mondegreens zoals Atlantyze aangeeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dus. Mama appelsap ken ik al anders had ik het niet in mijn vraagstelling genoemd. Ik bedoel dus de engelse versie daarvan. Die heten dus Mondegreens zoals Atlantyze aangeeft.
Zoals Opblaaskrokodil van Ome Henk die door Engelssprekenden heel anders wordt verstaan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL, zouden ze dat echt verstaan? Ik vind het er helemaal niet op lijken... ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met heel veel fantasie... net als Zweeds niet echt klinkt als http://www.youtube.com/watch?v=miEv85LW2TE