Is er iets vergelijkbaars van Google Realtime?

Nu google de stekker uit google realtime heeft gedaan. Zoek ik iets wat daar ook op lijkt is er iets vergelijkbaars?

Toegevoegd na 17 minuten:
Als ik Bing gebruik. Dan krijg je het niet snel dan staat er 15 minuten geleden vaak. Ik zoek echt Live rechtstreeks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

De rechten van Google op de Twitter-feed zijn inmiddels verlopen. Bing, de zoekmachine van Microsoft bezit deze rechten nog wel en heeft dus een soortgelijke functie. Zelf vind ik Bing geen prettige omgeving, maar wellicht kun jij ermee uit de voeten.

Toegevoegd na 20 minuten:
Ik postte zo te zien tegelijk met jouw toevoeging. Anders dan Bing weet ik uit mijn hoofd niets, sorry.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kwam opeens deze site tegen: http://www.topsy.com. Volgens mij een goed alternatief voor Google Realtime!
http://zoekmachine.zoekhulp.nl/
dat is een site met zoekmachines kan je er een uitzoeken ;)