Hoe blokkeer je een afzender van een e-mail op windows live?

Ik krijg regelmatig mails van Zylom... Ik wil dit niet, en ben van plan Zylom te blokeren alleen ik weet niet hoe....
Kan iemand me helpen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Onderaan de mailtjes van Zylom staat zéér waarschijnlijk een afmeld-link. Daar even op klikken, dan ben je meteen van hun mails af.

Als je een bericht wilt verwijderen staat er toch boven ergens: verwijderen. Daar waqt naast staart: opruimen. En dan voor alles ongewenst van... Dan krijg je volgens mij geen berichten meer:D

Zet het mailtje eerst door naar ongewenst. ga dan naar ongewenst en daar staat de mogelijkheid om te blokkeren.

Ga in het hoofdmenu naar Beveiligingsopties, klik op het tabblad "Geblokkeerde afzenders" en vervolgens op "Adres of Domein toevoegen". Hier kun je het e-mailadres van Zylom toevoegen (zie afbeelding). Overigens krijg ik, bij ELKE e-mail die ik open, standaard de vraag of ik de afzender wil verwijderen of blokkeren (afb. 2). Wellicht heeft dat met de instelling onder Beveiligingsopties te maken; die staat bij mij op "Hoog".

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100