Nieuwe provider komt straks alles aansluiten. Nu sta ik voor de keuze: Draadloos of bedraad ?

Ik heb diverse pc's in huis. Is het handig de hoofd pc bedraad aan te sluiten of zou het qua snelheid niet veel uitmaken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Zoals U het suggereert is inderdaad de beste optie. U geeft nergens aan,wat er op de andere pc's wordt gedaan,dus wat is het probleem,om een dongel aan te schaffen ? Afhankelijk van de up en download,zou er onder optimale omstandigheden nooit sprake mogen zijn van computer A is snel,computer B is ietsje langzamer etc. Draadloos is toch echt de toekomst van Internet. IK heb het dan nog geen eens gehad over de nieuwe generatie Tv's,draadloze (media)streamers etc,welke ook op het draadloze netwerk kunnen worden toegevoegd. Bedrade netwerken functioneren ook minder als het bedrade gedeelte een bepaalde lengte heeft. De router kan altijd eenvoudiger worden verplaatst-indien gewenst. Groet:Zoekertje

een draad is over het algemeen altijd sneller (NOOIT langzamer). dit gezien er bij draadloos nog een extra kast tussen moet komen, meer componenten betekend meer vertraging van het signaal.

Uit veiligheidsoogpunt, snelheid en gezondheid altijd voor bedraad kiezen. Tenmiste dat is mijn advies nu ik al een anderhalf jaar niet meer tegen de straling kan van alles dat draadloos is. Laat het zover met jou (en je gezin) niet komen, beperk de mate van stralingsblootstelling in ieder geval thuis, waar je het zelf voor het zeggen hebt. Aan de hoeveelheid straling waar je buiten tegen aanloopt is immers weinig te doen. Wil je meer informatie over wat de digitaal gepulste straling onze gezondheid aandoet, kijk eens op stopumts.nl en dan even bij de honderden ervaringsverhalen. Of op stichtingEHS bij symptomen vind je wat je jezelf aan ellende allemaal kunt besparen door voor bedraad te kiezen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100