Probeer Zamzar eens:
http://www.zamzar.com/url/
Dat vind ik een prima site!
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Met anyvideoconverter kun je YouTube filmpjes in avi downloaden. Het is wel een programmatje en geen site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://video.online-convert.com/convert-to-avi

Waarom Youtube FLV (flash videos) online converteren naar AVI, terwijl je dat ook gewoon na downloaden offline kunt doen met 1 van de vele conversieprogramma's: is sneller, betere controle op het proces, meer opties.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
clipconverter.cc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.Mediaconverter.org

Zeer zeker aan te raden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Www.listentoyoutube.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zamzar.com (:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.mediaconverter.org , gebruik ik zelf ook. een scanner gratis downloaden is een afrader-> slechte kwaliteit/virus. koop er dan liever één. wil men gratis blijven, de zogenaamde online converteermachines uittesten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik DownloadManager, add-in van FireFox.
Je kan de flv-filmpjes gewoon afspelen.
Maar je kan ook de mp4 die erin zit eruit halen. Idem met de muziek. Zonder conversie dus.