Hoe kan het dat al mijn Skype beltegoed en contactpersonen verdwenen zijn na herinstallatie?

hallo
23 06 2011 is mijn skype van mijn pc verwijdert ook mijn bel tegoed is weg.
heb het opnieuw geinstallerd maar niets komt terug niet mijn contactpersonen en niet mijn beltegoed
wat moet ik er mee doen.
graag een antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Het lijkt er erg op dat je niet bent ingelogd. Dat is dus wat je moet doen: inloggen, dan zie je je contactpersonen weer en ook je beltegoed.
itsme
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ga een online en kijk of vrienden jouw wel zien, hoogstwaarschijnlijk ben je op een verkeerd account ingelogd (oud aangemaakt account met bijna dezelfde naam/ww ofzo)
Probeer het volgende:

1) Sluit Skype af
2) Ga naar Start en type "uitvoeren"
3) Type het volgende:

%appdata%

4) Klik op Ok en verwijder de Skype folder
5) Start Skype opnieuw op en log in

Als het bovenste niet is gelukt raad ik je aan om contact op te nemen met Skype (zie bron). Zij hebben waarschijnlijk nog al jou data op hun servers staan.

Zie de volgende links:

http://forum.skype.com/index.php?showtopic=107811

http://forum.skype.com/index.php?showtopic=58383