Ik heb bij tele 2 20mb/s besteld. week geleden aangekomen. speed test zegt hij: 7.60 mb/s ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Dat klopt als een bus je kan met de snelheid van 20mb downloaden uploaden gaat met 7,6. Dit is geheel correct
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is redelijk bekend bij tele2 dat de beloofde snelheid bijna nooit gehaald wordt komt ook omdat je mischien te verweg woont van de wijkcentrale dat is namelijk belangrijk voor je snelheid als je internet heb via adsl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan zit er een storing tussen je modem en waar het internet vandaan komt. Vaak is het de aansluiting waar je internet in huis binnenkomt die je dan moet vervangen. Ook kunnen het andere storende factoren zijn zoals een lamp met een dimmer of andere elektrische apparatuur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zeggen tot wel 20 MB, TOT dus het kan ook minder zijn, dus dat is te zien aan je snelheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit hadden wij ook en we konden gewoon het geld terug krijgen omdat onze wijkcentrale maar 8 mb/s aankon. Gewoon er achteraan gaan dus.
Succes (: